Community dropping

Na aanleiding van mijn vorige blog, in combinatie met de opdracht van Koen, heb ik er over na zitten denken in welke community ik mijn moeder eens een fictief plaatsje zou willen geven. Nu moet ik twee dingen eerlijk bekennen:
1. Ik ben niet bekend met zo heel erg veel communities
2. Ik zou mijn moeder niet zo maar op iedere community willen aanmelden

Maar met de gedachte “ik wil dat mams op de community leuke opdrachten kan vinden om uit te voeren tijdens het schilderen of voor haar cursisten” kwam ik uiteindelijk bij de community Learning to love you more uit.
Deze community heb ik in voorgaande blogs al een keer beschreven.

Wireframes

profiel

Dit is eigenlijk de profielpagina. Hierop kan Ivonne informatie over zichzelf zetten zodat vrienden haar makkelijker kunnen vinden en geinteresseerden in haar werk haar beter kunnen leren kennen.

gallerij
Zoals ik al heb aangegeven is het hebben van een gallerij voor mijn moeder erg praktisch. Op die manier kan zij naast de assignments van de community ook haar eigen werken uploaden. Op die manier kan je ook inspiratie op doen voor je assignments uit andermans creativiteit.

boekenplank
Zoals in het interview al naar voren kwam is het erg belangrijk voor Ivonne: het hebben van boeken. Door de boeken te delen die haar insprireren, kunnen anderen deze boeken ook gaan lezen. Daarnaast kan zij ook de boekenplanken van haar vrienden zien.

Geef een reactie

