Assignment #70 Say goodbye.

In mijn vorige blog vertelde ik al over de opdracht van Learning to love you more.
Ik heb er een tijdje over nagedacht en ben tot onderstaande lijst gekomen:

Goodbye, snel gefrustreerd zijn
Goodbye, stress in mijn communicatie
Goodbye, uitstellen van enerverende dingen
Goodbye, niet uit gaan met vrienden
Goodbye, snel boos worden
Goodbye, weinig contact met vrienden
Goodbye, afvallen voor anderen
Goodbye, niet aan mezelf denken
Goodbye, niet fotograferen
Goodbye, te strak plannen
Goodbye, niet concepten voor fun
Goodbye, beïnvloeding door anderen
Goodbye, niet fijn zittende broeken dragen
Goodbye, te weinig ontspannen
Goodbye, me niet goed genoeg voelen
Goodbye, geleefd worden

Goodbye, niet genieten

Mocht iemand mijn lijst aan willen passen, of aan willen vullen. Voel je vrij om te reageren. Misschien heb ik wel eigenschappen waarvan jij vind dat ik vanaf moet.

Een gedachte over “Assignment #70 Say goodbye.

Geef een reactie

