Stress en puur genot!

De afgelopen weken zijn me om mijn oren gevlogen. Momenten van stress en puur genot volgden elkaar in hoog tempo af. Op sommige momenten stond daardoor mijn hele lichaam op standje automatisch. Toch moet ik zeggen dat ik dit project een heerlijke belevenis vind. Ik heb nog nooit zo het gevoel gehad dat ik mezelf kon ontwikkelen met de hulp van anderen. Het is ook fantastisch om te zien hoe “mijn COLLEGA’S” zichzelf ontwikkelen. We stimuleren elkaar hier ook in en proberen bij iedereen het onderste uit de kan te halen. Ik weet gewoon van mezelf dat iedereen uit de groep stuk voor stuk belangrijk voor mij zijn geworden. Ik heb sommige mensen zo goed leren kennen en durf ze nu zo te vertrouwen, dat ze meer van me weten dan ik ooit had durven vertellen.
Ik kan soms niet eens beschrijven hoe gelukkig ik me voel binnen de projectgroep. We zijn één grote familie met alle problemen en hoogtepunten die je maar kan bedenken. Maar we zijn met z’n allen zo goed bezig, dat die problemen achteraf maar keitjes zijn op een geasfalteerde weg. Ik ben trots op ieder van ons!

Een gedachte over “Stress en puur genot!

  1. Ik ben ook heel trots op jou Sabrina! Zonder jou zouden wij niet compleet zijn en doen zoals wij nu doen. Je moet vooral ook niet vergeten trots te zijn op jezelf!

Geef een reactie

