De wereld van het wandelend blad

TJa, Dan heb je filmpjes gezocht die je mooi vind en dan moet je ineens bedenken in welke sfeer je je eigen Immersive Space wereld wil maken…!!!
Dat was echt een hele goede vraag… Ik moet zeggen dat ik dat eerst heel lastig vond om te bedenken. Pas op het moment dat ik een knuffel beertje op internet tegen kwam dacht ik: JEP DAT WORD HEM!!!

Ik ga mijn immersive space in de stijl maken van WINNIE THE POOH!!! Even lekker oude sfeer opsnuiven. Ik heb vroeger die boekjes van winnie helemaal kapot gelezen. Ik vond het fantastisch en daar moet ik nu wat mee doen! Hoe ik dit allemaal wil doen weet ik nog niet, maar het gevoel van nostalgie stroomt door mijn aderen en dat vind ik heerlijk! Ik snuf het gevoel van vroeger op en daar ga ik me door laten lijden!
Hoe het eindresultaat er uit gaat zien, blijft een verassing, maar ik heb er zeker zin in😉

Geef een reactie

