Straat, wonen, ontwikkeling

Niet het huis waar ik geboren ben, maar waar ik wel het grootste deel van mijn leven gewoond heb. In de tijd dat ik hier gewoond heb, heb ik dus de grootste ontwikkelingen meegemaakt met betrekking tot mezelf.
Dit huis staat centraal in mijn leven en daardoor is het een belangrijk aspect van mezelf geworden.

streetvieuw molenstr.
streetvieuw molenstr.

De grijstinten symboliseren het verleden… onveranderbaar maar aanwezig. Tegenwoordig zou ik ook andere plaatsen kunnen noemen die van belang zijn in mijn leven…maar die ontwikkeling is nog gaande!

Een gedachte over “Straat, wonen, ontwikkeling

Geef een reactie

