Spreekwoordelijk waar!

De afgelopen weken heb ik mezelf beter leren kennen. Ik heb de Ik in mezelf ontdekt en mijn passies hervonden. Ik ben het leven weer anders gaan zien en ben vol goede moed weer aan de gang gegaan. Je merkt al snel dat je niet de enige persoon op de wereld bent en dat er genoeg handen aangereikt worden die je aan kan nemen. In het begin blijft dit alles natuurlijk onwennig, maar uiteindelijk kom je er achter dat aan iedere hand een arm met een schouder zit en dat je altijd op deze schouders kan steunen. Gedraag je als jezelf en mensen zullen je zien zoals je bent. Ze zullen dit accepteren en van je gaan houden. Vriendschap is niet te koop, maar het verkrijgen door geaccepteerd te worden voelt vele malen beter. Vrienden houden je een spiegel voor en zijn er voor je op de momenten dat je ze nodig hebt. Geloof in jezelf en in een ander. Zonder vertrouwen leer je elkaar niet kennen. Ik ben Sabrina….”see me, know me, love me”

Een gedachte over “Spreekwoordelijk waar!

Geef een reactie

