Wat voor een inhoud?!


Ik denk bij deze “inhoudsopgave” maar aan 3 woorden: strak, kleurrijk en eenvoud….


Door deze “inhoudsopgave” krijg ik meteen zin om te gaan lezen en te gaan koken… Het is eenvoudig en de ruimte is op een efficiënte manier gebruikt. Het is kleurrijk, maar geen rommeltje.


Ik moet zeggen dat ik deze wel iets druk vind, maar ik denk dat dit door de foto komt.
Maar de subtiele kleuren die gebruikt zijn (bruin, blauw, wit) maken dit alles 1 geheel. Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen.


In tegenstelling tot de vorige afbeelding, vind ik deze “inhoudsopgave” een stuk duidelijker. Door de tweedeling straalt het rust uit en het is hierdoor op een of andere manier overzichtelijker. Het gewone gebruik van zwart en wit zorgt er ook voor dat het netjes oogt.


Overzichtelijke drukte…. Kleurrijk, strak en duidelijk!


Duidelijk en mooi….kleurrijk en overzichtelijk. Fantastische spread. Door de witte lijnen wordt er een duidelijke afscheiding gemaakt. En de manier waarop de foto’s zijn geplaatst is echt onwijs mooi.

Geef een reactie

