Wat trekt mij aan?


Het simpele en strakkere design van het blad “surface” spreekt mij persoonlijk aan. Alleen de naam en de belangrijkste artikelen zijn op de voorkant vermeld. Wel zou het van mij een wat vrolijker geheel mogen worde. Ik mis wel meer kleuren op de voorpagina.


Het feit dat in de foto zelf een heleboel kleuren zijn gebruikt vind ik persoonlijk erg mooi. Voor de rest spreekt mij de voorkant aan omdat het ondanks de felle kleuren totaal niet druk aandoet. Wel vind ik het vreselijk dat het logo van het blad over de foto heen is geplaatst.


Het feit dat in de foto zelf een heleboel kleuren zijn gebruikt vind ik persoonlijk erg mooi. Voor de rest spreekt mij de voorkant aan omdat het ondanks de felle kleuren totaal niet druk aandoet. Wel vind ik het vreselijk dat het logo van het blad over de foto heen is geplaatst.


Ook al bevat deze cover niks om te lezen en ook geen kleur…. Ik moet zeggen dat ik hem ontzettend mooi vind juist door zijn eenvoud. De foto straalt rust uit en doordat er weinig tekst omheen staat blijft heel de cover rustig en eenvoudig.


Ook de Bazaar heeft weinig gebruik gemaakt van kleuren, maar juist door de hoeveelheid tekst die rondom een mooie foto is geplaatst maakt dat ik de voorkant juist te druk vind. Maar ook bij deze cover geldt dat ik de gebruikte kleuren voor de tekst mooi vind.


De beweging die te zien is doordat de haren van Adele bewegen vind ik mooi. De foto komt extra goed uit doordat het een neutrale achtergrond heeft. Een enorm minpunt vind ik dat er op de cover te veel te lezen is. Ik zelf had gekozen om alleen de hoogtepunten weer te geven.

Ik ben er al wel achter dat ik een magazine mooier vind wanneer er een persoon op de voorpagina staat dan wanneer er een voorwerp, dier of gebouw op staat. Op één of andere manier spreekt mij dat aan.

Geef een reactie

