100 vragen 10 antwoorden

Hieronder heb ik de 100 vragen opgeschreven… 10 vragen hiervan heb ik beantwoord. Van deze vragen vind ik dat ze het beste weergeven hoe ik ben…. aldus mijn reden om ze te beantwoorden.

1. Hoe heet je?
2. Waar woon je?
3. Hoe oud ben je?
4. Woon je thuis?
5. Heb je broes/zussen?
6. Zijn je ouders gescheiden?
7. Heb je een relatie?
8. Hoe lang heb je al relatie?
9. Hoe heb je degene met wie je een relatie hebt leren kennen?
10. Hoe lang ben je?
11. Wat is je schoenmaat?
12. Welke kleur ogen heb je?
13. Welke kleur haar heb je?
14. Wat zijn je hobby’s?
15. Waarom is dat je hobby?
16. Hoe lang beoefen je je hobby al?
17. Welke muziek luister je het liefst?
18. Ben je gelovig?
19. Zit je op stijldansen?
20. Welke dans van stijldansen vind je het leukst?
21. Hou je van uitgaan? Waarom wel/niet?
22. Heb je huisdieren?
23. Wat voor een huisdieren heb je?
24. Welk boek vind je het mooist?
25. Wie is je favoriete schrijfster?
26. Wat voor een werk heb je?
27. Welk vak op de middelbare school vond je het leukst?
28. Welke opleiding heb je gevolgd?
29. Heb je getwijfeld tussen opleidingen en zo ja welke?
30. Hoe heb jij de opleiding CMD leren kennen?
31. Waar verheug je je het meeste op tijdens de opleiding?
32. Wat haat je het meest in de wereld?
33. Wat is het beste van de wereld?
34. Wat is je favoriete vakantieland?
35. Wat vind je zo mooi aan dat land?
36. Hoe vaak per jaar ga je op vakantie?
37. Wat is je favoriete bezigheid in de vakantie?
38. Wat is je lievelingskleur?
39. Wat voor een sport beoefen je?
40. Hoe lang beoefen je die sport al?
41. Welke film heb je het vaakst gezien?
42. Waarom vind je die film zo mooi?
43. Wat is je lievelingsdier?
44. Op welk dier vind je jezelf lijken qua uiterlijk?
45. Op welk dier vind je jezelf lijken qua karakter?
46. Wie is je idool?
47. Welke kenmerken van jezelf vind je positief?
48. Welke karaktereigenschap draag je het meest uit? vertrouwen hebben in anderen
49. Welk karaktereigenschap kan je het meest waarderen van mensen? doorzettingsvermogen
50. Welke kenmerken van jezelf vind je negatief?
51. Heb je een autorijbewijs?
52. Heb je een eigen auto?
53. Hoe ga je dagelijks naar school?
54. Wat wou je later worden?
55. Hoe zie jij jezelf over 5 jaar?
56. Welke kleding draag jij het liefst?
57. Is dit merkkleding?
58. Draag je veel merkkleding?
59. Waarom draag je veel/weinig merkkleding?
60. Welke tv-programma’s kijk je graag?
61. Wat vind je zo leuk aan die tv-programma’s
62. Kijk je wel eens buitenlandse televisie?
63. Kijk je wel eens tv series
64. Welke tv-series kijk je graag?
65. Kijk je wel eens tv series via internet?
66. Kijk je wel eens buitenlandse tv series?
67. Waar gaat je voorkeur naar uit: fictie of non fictie?
68. Waarom gaat je voorkeur uit naar fictie/non fictie? kan ik mezelf beter mee identificeren en het lijdt me af van de werkelijkheid
69. Wat zijn je ambities voor de toekomst? baan/ eigen bedrijf, op mezelf wonen!(ik ben veel te zelfstandig wat dat betreft)!!, ouderschap
70. Snelle hap of uitgebreid koken?
71. Wat is je lievelingseten?
72. Waar mag niemand je voor wakker maken?
73. Waar mag iedereen je voor wakker maken?
74. Wat is de mooiste herinnering die je is bijgebleven?
75. Wat is de moeilijkste beslissing die je ooit hebt moeten nemen? Een beslissing over leven en dood
76. Heb je politieke ambities? Zo ja welke?
77. Zou je later een eigen bedrijf willen hebben? Zo ja wat voor een bedrijf?
78. Als je iets aan de wereld zou kunnen veranderen wat zou dat dan zijn? dat iedereen meer nadenkt over de gevolgen van de acties die iedereen onderneemt
79. Wat voor een persoon ben jij: waarnemer, denker, doener, beslisser? Ik ben zeker weten een denker! Mijn hersenen ratelen de hele dag en het kan zelfs zo zijn dat terwijl ik met iemand praat, ik aan totaal wat anders zit te denken
80. Vindt jij jezelf een leider of een volger? eigenlijk beide… ik kan goed zien wat er gedaan moet worden, maar als anderen mij vragen het een en ander te doen doe ik dit ook
81. Ben jij een abstract of realistisch persoon? realistisch…Ik heb logica nodig om dingen te begrijpen dus als iets niet logisch is, kan ik het moeilijk begrijpen
82. Wat op de wereld is je het meest dierbaar?
83. Als je je leven in 1 foto weer zou moeten geven… wat zou er dan op die foto staan?
84. Waar slaap je liever: thuis, hotel, tent of open lucht?
85. Geloof je in leven na de dood?
86. Wat zijn jou competenties?
87. Vind je jezelf meer een prater of een luisteraar?
88. Ben jij iemand die mensen snel in vertrouwen nemen?
89. Ben jij iemand die mensen snel vertrouwt of moeten mensen eerst jou vertrouwen winnen?
90. Als je iets over zou mogen doen, wat zou dat dan zijn?
91. Welke kinderknuffel hechtte je het meeste waarde aan?
92. Welk doel zou jij helpen als je een groot geldbedrag weg zou mogen geven?
93. Wat is je lievelings-kruid?
94. Als je met dieren zou kunnen praten, met welk dier zou je dan willen praten?
95. Welk drankje drink je graag bij het uitgaan?
96. Welke plaats zou je het liefste wonen en waarom?
97. Wat is je lievelingsgeur?
98. Waar ben je het bangste voor? niet de moed hebben om door te gaan met verwezenlijken wat belangrijk voor mij is
99. Als je in de kamer op een motie zou mogen stemmen, op wat voor een motie zou je dan stemmen?
100. Welke tijd van de dag vind je het mooist?

Geef een reactie

