Persoonlijke DNA test

Hieronder de uitslag van mijn persoonlijke DNA test…
niet geheel wat ik verwachtte eigenlijk, maar ik denk wel dat het klopt.
De meeste mensen zien mij namelijk niet als een leider. Ik probeer het namelijk altijd iedereen naar de zin te maken zonder daarbij over mijzelf na te denken… Maar ik heb altijd wel een goed overzicht van wat er moet gebeuren en het lukt mij vaak ook om taken eerlijk te delegeren….
Hoog tijd om maar eens anders naar mijzelf te kijken… misschien dat mijn omgeving dan ook anders naar mij gaat kijken?!

http://www.personaldna.com/report.php?k=olQfpqSuHMruGWT-OH-ADCCD-f1e8&u=2f63976fe02a

Geef een reactie

